Мир фото Телескоп NASA обнаружил в центре вселенной гигантский рукотворный объект - Обитель Бога

2016-04-29 20:29

Телескоп НАСА “Хаббл” 12 років тому виявив об’єкт в центрі Всесвіту, названий домом Бога, який ховали багато років від людей.

У 1994 році космічний телескоп “Хаббл” сфотографував гігантське небесне тіло явно штучного походження.

Співробітники НАСА охрестили його Помешканням Бога. Рукотворний об’єкт, у багато разів перевершує за розмірами Землю, розташований в самому центрі всесвіту, навколо якого обертаються всі галактики. Керівництвом США прийнято рішення зберегти все в таємниці.

На знімках вчені побачили сяючу конструкцію, занадто правильної структури, щоб вважати її творінням природи. Про розміри її говорити важко. Навіть “величезний” і “гігантський” ніяк не підходять для об’єкта, що вимірюється в мільярдах кілометрів. Наша планета була б всього лише піщинкою на вулиці цього міста.

Простеживши за об’єктом, вчені визначили, що він разом з галактикою рухається відносно Землі. Це цілком укладається в Теорію великого вибуху. Згідно теорії колись у Всесвіті стався вибух і з тих пір галактики розлітаються в різні сторони.

Однак коли фахівці з допомогою комп’ютерів побудували тривимірну модель цієї частини Всесвіту, їх чекав “сюрприз”. Наша і всі інші галактики дійсно переміщаються щодо Обителі Бога, але саме “місто” нікуди не летить, оскільки знаходиться в тій самій точці, від якої все розлітається. Тобто Обитель Бога знаходиться в самому центрі Всесвіту.

Про виявлений у космосі дивного техногенного об’єкта було повідомлено на самий верх. Долю дивного відкриття обговорювали президент Білл Клінтон і віце-президент Альберт Гор. Зрештою вирішили, що не варто хвилювати людство і наклали заборону на публікацію всіх відомостей, що стосуються Обителі Бога.

Всі зроблені “Хабблом” фотографії майже відразу ж викладаються у відкритому доступі для ознайомлення. Перш ніж “цікаві знімки” були вилучені з сервера, кілька астрономічних лабораторій встигли їх скопіювати. На початку 1995 року в одному з німецьких наукових журналів з’явилося повідомлення про відкриття НАСА, з наукових журналів інформація розлетілася по всіх ЗМІ.

Еще новости в разделе "Мир"